W minionym tygodniu dzieci rozmwiały o kolorach, dowiedziały się, które z nich to kolory podstawowe (czerwony, niebieski, żółty). Zastanawiały się, jakie elementy z naszego otoczenia są w tych kolorach, poznały też ich różne odcienie. Gdy eksperymentowały z kolorami podstawowymi, udało się im stworzyć kolory pochodne (pomarańczowy, zielony, fioletowy). Mieszały farby w różnych barwach i wykonały rozmaite prace plastyczne. Rozmawiały na temat tęczy i jej kolorów. Zastanawiały się, o jakiej porze roku możemy ją najczęściej zaobserwować na niebie i z czym kojarzą nam się kolory występujące w tęczy. Doskonaliły umiejętność przeliczania w zakresie 10. Podczas zabaw matematycznych dokładały, odkładały, przeliczały elementy w zakresie 10 i klasyfikowały elementy według 3 cech. Próbowały czytać proste zdania.
Dziękujemy Rodzicom za pomoc w reazicaji proponowanych zadań.